? ??????????????Black and White Dj? ????? ?? ???Rating: 4.7 (20 Ratings)??4 Grabs Today. 18782 Total Grabs
. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????The Beatles (New)? ????? ?? ???Rating: 4.8 (14 Ratings)??4 Grabs Today. 2503 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get t BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

My Blog Anny!

Daisypath Anniversary tickers

My Birthday!

Lilypie Kids Birthday tickers

Sis Birthday!

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Saturday, November 7, 2009

Kau Dan Aku-Akim & Mila

Akim:
Pertama kali kita bertemu,
Terpana ku melihatmu,
Kurasakan kehangatan yang kau berikan untuk diriku,

Mila:
Aku juga merasakannya indahnya suaramu luluhkan hatiku,
Nada-nada indah lagumu membuatkau slalu terbayang kamu,

Akim dan Mila:
Kini kita bahagia bersama dalam suka atau dalam duka,
Selalu capai janji yang tak pernah barubah,
Bersama kau dan aku selamanya......

Akim:
Kau dan aku dalam cinta,
Bahagia yang tiada terkira,
Kau dan aku sampai mati sewaktu pun takkan memisahkan,

Mila:
Diam-diam kau melihat cintaku,
Hanya untuk kamu,
Tiada yang lain,

Akim dan Mila:
Buanglah keraguan yang ada dihatimu,
Jadikan hati kita selamanya........

P/S:Jangan lupa saksikan kau dan aku setiap sabtu jam 10.00 malam di astro ria.....



1 comments:

MiSsSundaE_97 said...

jgn lupe tngok blog baru saye..
http://pinkygirlsdiary.blogspot.com